Тимчук Ольга Миколаївна

Тимчук Ольга Миколаївна Учитель історії та правознавства І категорії. Працює з 2007 року. Протягом двох періодів виконувала обов'язки заступника з навчально - виховної роботи. За цей період постійно вдосконалює методику ведення уроку з історії ,прислухається до порад адміністрації ліцею , старанно входила у модульну технологію навчання. Нині вона цілісно готується до системи уроків у формі модуля. Структурує навчальний матеріал модуля, визначає опорні знання та історичні факти, історичні події та їх причини і наслідки , життєписи і діяльність історичних осіб. Важливим засобом навчання на уроках історії є комп’ютер. Добре усвідомлює, що системне і систематичне повторення навчального матеріалу є основою повного засвоєння навчального матеріалу. Тому постійно планує цілісне повторення навчального матеріалу з попередніх модулів. Використовує економні методи організації і засвоєння навчального матеріалу : шкільну лекцію та семінар. Вчить учнів готувати лаконічні відповіді на поставлені запитання, опонувати, задавати запитання, доповнювати відповідь,рецензувати її. Вимоглива і об’єктивна Використовує різні форми контролю і оцінювання учнів: поточний контроль, модульний тестовий контроль і оцінювання, індивідуальне оцінювання, цілісної відповіді учня тощо.
Історія, як наука фомує життєві цінності.

Документи

11.05
ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ 2021( І квартал )
11.05
ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ 2020 рік
11.05
Кошторис 2021 рік
11.05
Кошторис 2020 рік
29.04
Порядок прийому до 1 класу (2021 (2) )
31.03
Система внутрішного забезпечення якості освіти
31.03
Статут ОНВК
31.03
Права та обов'язки учнів
31.03
Інклюзивне середовище
31.03
ЗВІТ директора 2019-2020
31.03
Наявні ресурси для організації освітнього процесу
10.11
Структура якісної середньої освіти
10.11
Стратегія (політика) та процедури забезпечення якості освіти
10.11
СИСТЕМА ТА МЕХАНІЗМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ
10.11
КРИТЕРІЇ, ПРАВИЛА І ПРОЦЕДУРИ ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ (ОПОСЕРЕДКОВАНЕ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ В УМОВАХ МОДУЛЬНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ)
10.11
НАЯВНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ
10.11
КРИТЕРІЇ, ПРАВИЛА І ПРОЦЕДУРИ ОЦІНЮВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИХ ПРАЦІВНИКІВ
10.11
КРИТЕРІЇ, ПРАВИЛА І ПРОЦЕДУРИ ОЦІНЮВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
10.11
ПОЛОЖЕННЯ ПРО ІНКЛЮЗИВНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ
10.11
Кількість учнів
Всі документи