Методична діяльність у ОНВК с. Вузлове

Методична робота як важливий чинник підвищення професійного рівня педагогів


Під методичною роботою розуміють взагалі будь-яку діяльність, спрямовану на успішну організацію навчального процесу, розведену за напрямами:
  • Організаційно-педагогічна діяльність;
  • Робота з педагогічним колективом і кожним педагогом зокрема.

Організаційно-педагогічна діяльність передбачає:
  • створення якнайкращих умов для діяльності та стимулювання праці педагогів;
  • планування та організацію навчально-виховного процесу;
  • взаємодію із зовнішнім середовищем;
  • матеріально-технічне забезпечення навчального процесу;
  • організацію контрольно-діагностичної діяльності;
  • створення громадсько-педагогічних об'єднань педагогів;
  • сприяння встановленню в освітній установі стійкого позитивного психолого-педагогічного клімату;
  • атестацію педагогічних кадрів;
  • звітно-документальну діяльність;
  • організацію позакласної й позашкільної творчої діяльності учнів;
  • організацію громадсько-педагогічної діяльності педагогічного колективу;
  • здійснення зв'язків із зовнішнім середовищем.

Діагностично-аналітична діяльність


Передбачає створення умов для найкращого саморозкриття педагогів і учнів для їх позитивної взаємодії.
Усі діагностичні процедури мають бути спрямовані на вияв особистісних і професійних проблем та досягнень з метою управління успіхом, мотивації і стимулювання, реалізації ідей управлінсько-педагогічної підтримки педагогів і створення найкращих умов для їхньої діяльності.

Самоосвітня діяльність


Самоосвіта педагогів є органічною складовою частиною педагогічної освіти, причому частиною невід'ємною. Це усвідомлена, цілеспрямована, планомірна і безперервна робота вчителя по удосконаленню своєї теоретичної і практичної підготовки, необхідної для успішної педагогічної діяльності.

Форми підвищення фахової майстерності:


  • Взаємовідвідування уроків і позакласна форма роботи з учнями.
  • Творчі зустрічі з колегами по фаху з інших шкіл.
  • Методичні оперативки, на яких керівники доводять необхідну до усіх чи групи вчителів літературу.
  • Лекції з питань педагогіки, психології, нових педагогічних технологій.
  • Круглі столи з актуальних педагогічних проблем, на яких кожен учасник може висловити свою думку, вислухати аргументи своїх колег.
  • Наставництво і стажування, як форма активного повсякденного спілкування досвідчених педагогів зі своїми молодшими колегами.

Документи

08.05
НАЯВНІ РЕСУРСИ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
08.05
ПОЛОЖЕННЯ ПРО ІНКЛЮЗИВНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ
08.05
ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ
08.05
КРИТЕРІЇ, ПРАВИЛА І ПРОЦЕДУРИ ОЦІНЮВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИХ ПРАЦІВНИКІВ
08.05
КРИТЕРІЇ, ПРАВИЛА І ПРОЦЕДУРИ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ В УМОВАХ МОДУЛЬНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ
08.05
КРИТЕРІЇ, ПРАВИЛА І ПРОЦЕДУРИ ОЦІНЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
05.05
Баланс 1кв 2025
05.05
фінзвітність 2024 рік
05.05
СИСТЕМА ТА МЕХАНІЗМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ
05.05
ПОЛОЖЕННЯ про внутрішню систему забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти Вузлівського ОНВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-ліцей» Радехівської міської ради
05.05
СТРАТЕГІЯ (ПОЛІТИКА) ТА ПРОЦЕДУРИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
13.03
Статут Вузлівського опорного закладу загальної середньої освіти Радехівської міської ради Львівської області
13.03
«Не пали автівку ЗСУ! «Здай» ворога в СБУ!»
27.09
Наказ про спільні заходи
28.08
ПЛАН РОБОТИ на 2024-2025 н.р.
16.08
Матеріали на проведення конкурсу на заміщення вакантної посади вчителя фізкультури
15.06
Аналіз результатів дослідження якості освітнього середовища 2024
15.06
Аналіз результатів дослідження якості освітнього середовища 2023
14.03
Протокол
06.03
Фінансова звітність 2023
Всі документи