Історія створення музею-садиби М.Шашкевича у селі Нестаничі

Історія створення музею-садиби М.Шашкевича у селі Нестаничі П.Сікорський. Історія створення музею-садиби М.Шашкевича у селі Нестаничі. –Львів: ФОП Корпан Б.І., –2011. – 148 с.

У вересні 2010 р. відбулося перше засідання організаційного комітету з участю Р.Лубківського, письменника; Ф.Стеблія, співголови Шашкевичівської комісії у Львові; Г.Корнєєвої, директора музею “Русалки Дністрової” у Львові, а також громадських активістів Радехівщини (Сікорський П.І., Парубочий Й.С., Сухар Ю.М., Дибайло Д.І, Ліцовський М.Я.). Обговорювалося питання щодо створення музею-садиби М.Шашкевича у с.Нестаничі, у зв’язку з 200-річчям від дня його народження. Районна влада провела перше розширене засідання оргкомітету 11 січня 2011 р. 3 лютого 2011 р. активно почав працювати громадський комітет, який доручив Сікорському П.І. організовувати усі роботи зі створення музею-садиби М.Шашкевича. Львівське крайове товариство “Рідна школа” включило у свій план цей проект і почало активну роботу. Підготовлено і розіслано більше 800 листів з проханням пожертвувати власні кошти для розбудови музею-садиби Президенту України, Прем’єр-міністру, голові Верховної Ради України, усім народним депутатам України, головам обласних і місцевих рад, багатим людям України тощо.
У березні 2011 р. розпочався капітальний ремонт плебанії, яку у 1913 р. збудував о.К.Гуляй.
Щодва тижні процес виконання будівельних робіт висвітлювався у газеті “Народна справа”, друкувалися матеріали, пов’язані з життям і діяльністю М.Шашкевича та його соратників, а також – списки спонсорів та меценатів та вірші про Маркіяна Шашкевича.
З 25 березня по 4 листопада 2011 р. опубліковано 18 матеріалів, які й склали основу цієї книги.

Документи

29.04
Порядок прийому до 1 класу (2021 (2) )
31.03
Система внутрішного забезпечення якості освіти
31.03
Статут ОНВК
31.03
Права та обов'язки учнів
31.03
Інклюзивне середовище
31.03
ЗВІТ директора 2019-2020
31.03
Наявні ресурси для організації освітнього процесу
10.11
Структура якісної середньої освіти
10.11
Стратегія (політика) та процедури забезпечення якості освіти
10.11
СИСТЕМА ТА МЕХАНІЗМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ
10.11
КРИТЕРІЇ, ПРАВИЛА І ПРОЦЕДУРИ ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ (ОПОСЕРЕДКОВАНЕ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ В УМОВАХ МОДУЛЬНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ)
10.11
НАЯВНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ
10.11
КРИТЕРІЇ, ПРАВИЛА І ПРОЦЕДУРИ ОЦІНЮВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИХ ПРАЦІВНИКІВ
10.11
КРИТЕРІЇ, ПРАВИЛА І ПРОЦЕДУРИ ОЦІНЮВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
10.11
ПОЛОЖЕННЯ ПРО ІНКЛЮЗИВНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ
10.11
Кількість учнів
10.11
Умови доступності
10.11
Територія обслуговування
10.11
Структура та органи управління
10.11
Правила прийому дітей до 1 класу
Всі документи