Теорія і методика диференційованого навчання

Теорія і методика диференційованого навчання Сікорський П.І.
Теорія і методика диференційованого навчання –Львів: В-во «СПОЛОМ», 2000.–421 с.

У монографії досліджуються актуальні проблеми дидактичної диференціації з використанням синергетичних підходів до аналізу педагогічних явищ. Виходячи з методологічних принципів дослідження, обгрунтовуються нестандартні підходи до вирішення суперечностей в освіті, визначаються основні дидактичні поняття, взаємозв’язки диференціації з індивідуалізацією та інтеграцією, їх вплив на формування навчальних планів, моделювання нових навчальних технологій та освітніх систем. Теоретично обгрутовується одна з технологій диференційованого навчання та методика її застосування. Дослідження актуалізується у зв’язку з переходом на 12-річний термін здобуття загальної середньої освіти.
Для наукових співробітників та працівників освіти.

Документи

13.03
Статут Вузлівського опорного закладу загальної середньої освіти Радехівської міської ради Львівської області
13.03
«Не пали автівку ЗСУ! «Здай» ворога в СБУ!»
27.09
Наказ про спільні заходи
28.08
ПЛАН РОБОТИ на 2024-2025 н.р.
16.08
Матеріали на проведення конкурсу на заміщення вакантної посади вчителя фізкультури
15.06
Аналіз результатів дослідження якості освітнього середовища 2024
15.06
Аналіз результатів дослідження якості освітнього середовища 2023
14.03
Протокол
06.03
Фінансова звітність 2023
12.01
Розклад уроків (II семестр 2023-2024 н.р.)
10.01
ТАРИФІКАЦІЯ 2023-2024
10.01
МЕРЕЖА 2023-2024
10.01
Протоколи засідання педагогічної ради №1,2
10.01
Робочі навальні плани 2023-2024
10.01
Звіт директора 2022-2023
30.10
Розклад на I семестр 2023 р.
22.08
ПЛАН РОБОТИ на 2023-2024 н.р.
03.05
правила прийому учнів до 1 класу 2023-2024
27.03
баланс і фінансова звітність 2022
27.03
баланс і фінансова звітність 2021
Всі документи