Вища математика. Модульний підручник. Ч.І.

Вища математика. Модульний підручник. Ч.І. СІКОРСЬКИЙ Петро Іванович. Вища математика. Модульний підручник. Ч.І. Львів: ПП Бодлак, 2007. - 368 с.
Підручник написаний за модульним принципом, у двох частинах і складається з 10 модулів. У першому модулі узагальнюються і систематизуються головні знання (теоретичні і навички) за середню школу, а в останньому модулі - за І курс . Решта модулів охоплюють основний навчальний матеріал, який визначений освітньо-професійною програмою для напрямів підготовки: “Комп’ютерні науки”, “Економіка і підприємництво” “Менеджмент”. Відповідно до освітньо-професійної програми складено модульно-календарний план, а також модульне планування повторення головних знань.
Дидактичні особливості модульного підручника:
• засвоєння головних теоретичних знань і практичних дій проводиться відповідно до визначеної загальної мети;
• кожний модуль (М.2-9) написаний за єдиною структурою: загальна мета, лекційний виклад теоретичних знань, розроблені практичні заняття, узагальнення і систематизація головних знань, система запитань для самоконтролю, навчальні параметри і критерії оцінювання, тести для контролю теоретичних знань і основних практичних дій (навичок);
• кожне навчальне заняття (лекція, практичне заняття) починаються з усних вправ, які дозволяють повторити навчальний матеріал з попереднього заняття, а також планово і системно актуалізувати знання з попередніх модулів,
• навчальний матеріал модуля структурований, понумеровано основні елементи теоретичних знань (поняття, теореми, властивості тощо), визначено, понумеровано і розв’язано основні типи вправ і задач для засвоєння і наступного контролю;
• навчальний матеріал кожної лекції, модуля узагальнюється у системних таблицях:
• у кожному навчальному занятті визначаються завдання для самостійної роботи;
• визначено критерії для контролю і оцінювання.

Документи

08.05
НАЯВНІ РЕСУРСИ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
08.05
ПОЛОЖЕННЯ ПРО ІНКЛЮЗИВНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ
08.05
ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ
08.05
КРИТЕРІЇ, ПРАВИЛА І ПРОЦЕДУРИ ОЦІНЮВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИХ ПРАЦІВНИКІВ
08.05
КРИТЕРІЇ, ПРАВИЛА І ПРОЦЕДУРИ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ В УМОВАХ МОДУЛЬНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ
08.05
КРИТЕРІЇ, ПРАВИЛА І ПРОЦЕДУРИ ОЦІНЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
05.05
Баланс 1кв 2025
05.05
фінзвітність 2024 рік
05.05
СИСТЕМА ТА МЕХАНІЗМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ
05.05
ПОЛОЖЕННЯ про внутрішню систему забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти Вузлівського ОНВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-ліцей» Радехівської міської ради
05.05
СТРАТЕГІЯ (ПОЛІТИКА) ТА ПРОЦЕДУРИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
13.03
Статут Вузлівського опорного закладу загальної середньої освіти Радехівської міської ради Львівської області
13.03
«Не пали автівку ЗСУ! «Здай» ворога в СБУ!»
27.09
Наказ про спільні заходи
28.08
ПЛАН РОБОТИ на 2024-2025 н.р.
16.08
Матеріали на проведення конкурсу на заміщення вакантної посади вчителя фізкультури
15.06
Аналіз результатів дослідження якості освітнього середовища 2024
15.06
Аналіз результатів дослідження якості освітнього середовища 2023
14.03
Протокол
06.03
Фінансова звітність 2023
Всі документи